قصة حبيبتي الشرسه الفصل الرابع والثلاثون34 بقلم بشري الصافي

قصة حبيبتي الشرسه الفصل الرابع والثلاثون34 بقلم بشري الصافي
أميرة صحيت الصبح على وجع كبير فبطنها وحاولت تتقلب وحست برطوبة فتحت عينيها بخوف وبعدت الغطا شافت دم كتير بصت لصلاح الل نايم جنبها ومش لابس حاجة وصحته بخوف : الحقني ياصلاح قووووم الحقني4
صلاح قام مخضوض ولسه مش قادرة يفتح عينيه من النعاس : فيه ايه مااحنا لسه نايمين
اميرة بقلق ورته الدم : انا موجوعة اوي وخايفة
صلاح قام بقلق ولبس هدومه : ماتخافيش بإذن الله خير الظاهر امبارح عورتك ولا حاجة
اميرة بقلق : عورت ايه و بعدين انا ماحستش بالم واحنا مع بعض
صلاح خلص لبس وطلع لها هدوم ولبسها وشالها واخدها لقرب مستشفى وقسم الاسعاف لقت دكتورة نسا عملت لها سونيار
الدكتور بابتسامة : كان لازم تاخدي بالك يا مدام اكتر من كده
اميرة وصلاح بصو لبعض باحراج واميرة تكلمت : هو يعني حضرتك حصل ايه
الدكتورة بابتسامة : ابدا ده الجميل ده (وشاورت على شاشة الجهاز ) عايز يعرفكم بوجوده
أميرة وصلاح بصو لبعض بفرحة وابتسمو : يعني هي حامل
الدكتورة : ايوه فالاسبوع السابع
اميرة بلهفة : طب هو كويس وليه النزيف ده
الدكتورة : ايو كويس بس لازم ناخد بالنا كويس بعد كده والنزيف انت ادرى بقى
اميرة اتكسفت وصلاح حمحم : طب ناخد بالنا ازاي يا دكتورة
الدكتورة : اولا دلوقتي مفيش اتصال جنسي قبل اسبوعين على الاقل لما تيجيلي وأقولها اوكي
صلاح بغضب : نننعم3
أميرة ابتسمت بكسوف وضربت ايده : بس ..
كملي يا دكتورة
الدكتورة كتمت ضحكتها وكملت : ثانيا هكتبلها شوية فيتامينات وابرة مثبت هتاخديها كل ليلة لمدة عشرة ايام والراحة التامة حتى المخدة خليه هو يرفعهالك ريمونت التلفزيون يجبهولك رجليك يدلكهم لك مفيش هتمشى علشان رجليا منملين انت هتنامي على ضهرك وبعد اسبوعين نكون دخلنا فالشهر التالت تيجي علشان نطمن ان كل حاجة تمام ودلوقتي هنديكي حقنة للنزيف وحقنة المثبت
اميرة بفرحة : متشكرة اوي
وجات توقف بس الدكتورة منعتها وشاورت لصلاح : شيل1
صلاح قرب منها وهو بيجز على سنانه بغيظ وشال أميرة وهي همست له : اشكر الدكتورة
صلاح بصوت مكتوم من الغضب : متشكر

وخرج برا الاوضة : ياما نفسي اخنقها
اميرة حضنته : ليه بس دي بشرتنا باجمل خبر
صلاح حطها على السرير بهدوء : بس حكاية اني ابعد عنك دي هي الل ملفقاه انا ابني ملوش دعوة هي الل بتحقد علينا
اميرة بضحك : تلفقها ليه وتعرفنا منين علشان تحقد علينا
صلاح بغيظ : بطل ضحك
اميرة كتمت صحكتها بصعوبة : كل ده بسببك عمالة اقولك براحة بشويش وانت ابدا ولا كان الل تحتك بني ادمة وب...

صلاح حط ايده على بوقها : بس فضحتينا وبعدين انا مالي مش انت الل كنت بايتة مع اختك اشربي بقى
اميرة بغيظ : وانا يعني لو نمت مرة مرة واحدة تقوم تنتقم مني وتكسر عضامي
صلاح بغيظ : ولما انا بنتقم منك وبكسر عضامك ليه ماعرضتيش ليه مارفضتيش لاء ده انت كنت بتبوسيني و...

اميرة برجاء حطت ايدها على بوقه : ماتفضحنيش كفاية
صلاح تنهد وباس ايدها : هعمل ايه ف الاسبوعين دول انا بقول اموت الدكتورة دي احسن
اميرة ضحكت : بطل جنانك ده اسبوعين هيخلصو بسرعة وترجعلي تاني
صلاح باس جبينها : ياريت
وحط ايده على بطنها وثواني والممرضات دخلو وطلبو منه يخرج وبعد وقت مش كبير نادت له ممرضة واداته الروشتة وهو اشترا الادوية وعدى على الحسابات وخلص كل حاجة وأخدها على البيت
طلع شايلها وخبط على باب شقتهم امه فتحت واول ماشافته اتخضت : مالك يا بنتي خير
أميرة بابتسامة كسوف : مفيش يا ماما انا كويسة
صلاح بلهفة : أميرة حامل يا امي
مامته زغردت وأميرة ضحكت وهو دخل وفتح باب اوضتهم وكان هينزلها على السرير بس شاف الدم .. قعدها على كنبة بهدوء وغير غطا السرير وشالها تاني
مامته بحنية : براحة براحة يا ابني
صلاح نيمها بهدوء ولف لامه : الدكتورة امرتها ما تتحركش أي حركة تبلغني وأنا هاجي على طول
أميرة شدت ايده : ليه انت رايح فين
صلاح مسك ايدها بحب : رايح الشغل
أميرة بهدوء : لاء طبعا انت تاخد اجازة الاسبوعين دول وتقعد معايا
مامته بتأييد : اه طبعا أميرة معاها حق
اميرة ابتسمت وغمزتها وصلاح بغيظ : هتتفقو علي طيب يا ستي هروح اخد أجازة الاسبوعين اتبسطتي
اميرة ابتسمت بحب وفضلت ماسكة ايده ومش راضية تسيبها
مامته بحنية : انا هعملك احلى فطار تتغذي بيه انت دلوقتي بتاكلي عن اتنين

وخرجت وصلاح استاناها لحد ما بعدت وقعد جنب أميرة وهمس : ايه
أميرة بحب : بوسني
صلاح ابتسم : مش بايسك
أميرة بغيظ : ابنك عايز بوسة
صلاح ضحك : إذا كان كده ماشي
وقرب منها بس هي بعدته : لما يجي ابقى بوسه بقى
صلاح ضحك بكل صوته وهمس : هبوس يعني هبوس
أميرة بضيق مصطنع : مش قولت مش عايز ابعد بقى

صلا ح ابتسم وقام وقفل الباب وأميرة كتمت ضحكتها بصعوبة وجه ونام جنبها ومسك ايديها فوق راسها وهمس فوق شفايفها : شوفي هتمنعيني ازاي
وباسها بحب ولما حس بتجاوبها ساب ايديها وهي لفتهم حوالين رقبته وحضنته ليها اكتر ...
😻😻😻😻😻😻

حبيبة صحيت على ألم قوي لما حاولت تتقلب .. فتحت عينيها ببطئ لقت نفسها فحضن عادل ووشه قريب منها وحاضنها بايديه ورجليه .. حاولت تبعد بس ماقدرتش عادل تقيل اوي ده غير الألم الل هي حاساه .. تنهدت بتعب واستسلمت وحاولت تصحيه .. حركت ايده وهي مكسوفة ومش عارفة هتواجه ازاي وهي من غير هدوم وهو كمان مش لابس حاجة
حبيبة بخفوت وهمس : عادل عادل اصحى
عادل حس بيها بس فضل مغمض عينيه ومستمتع بكسوفها وارتباكها الل واضح فصوتها ومارضيش يصحى .. حبيبة تنهدت بتعب وحاولت تشيل يده عن بطنها ماعرفتش علشان كان حاضنها جامد ومش عايز يسيبها همست له تاني بخفوت : عادل لو سمحت ابعد2
عادل كتم ابتسامته بصعوبة وزفر زي ما يكون نايم لسه وحصنها أكتر وقرب وحط راسه على صدرها ونزل ايده لبطنها .. حبيبة شهقت بكسوف ومابقتش قادرة تتحرك ولا سانتي واحد .. عادل مارحمهاش وتحرك بكل جسمه وبقى فوقها .. حبيبة اترعبت وخافت يكون هيعمل حاجة واترعشت بخوف ودموعها نزلو لما وافتكرت الوجع .. عادل حس برعشة وخوفها الل تضح فتنفسها وتشنج أعصابها وباس رقبتها وهمس : صباح الحب
وباسها تاني ورفع وشه وبصلها وتنهد بتعب لما شاف دموعها ورفع ايده ومسحهم : ما تخافيش مش هلمسك تعالي
وقام بهدوء ونزل عن السرير وشالها بحنية ودخلها للحمام .. ونزلها بهدوء وسندها كويس علشان توقف من غير ما تتألم .. وبعد وحبيبة تكسفت جامد وغمضت عينيها وماقدرتش تبص له وهو من غير هدوم خاص .. عادل عبى البانيو ميا سخنة ورجعلها وشاله وهي لسه مغمضة عينيها وحطها فيه حبيبة اتخضت لما شالها وفتحت عينيها وشهقت بألم لما لمستها الميا
عادل بحنية : معلش ثواني بس هترتاحي
حبيبة عضت على شفايفها من الوجع وبعد دقايق حست بالوجع بيخف وتنهدت براحة .. عادل ابتسم لما شاف الراحة على وشها وخرج .. وهي نامت ف البانيو وبعدت عنها الشرشف المبلول وغمضت عنيها بارتياح
برا عادل غير غطا السرير عشان ما تشوفش الدم وتخاف أكتر وهو مش ناقص .. وطلع للحمام الخارجي واخد دوش سريع وحضر لها فطار برا فالريسبشن علشان عارف إنها هتخاف لو لقته فسريرهم ..
حضر الفطار وحط موسيقى هادية وقعد يستاناها ومارحلهاش علشان يديها مساحتها الخاصة ويسبها على راحتها .. حبيبة بهدوء وهي لافة حواليها المنشفة خرجت راسها من الباب ولما ملاقتش عادل تنهد بارتياح وطلعت راحت لدولاب ولبست فستان أخضر واسع ومريح .. وطلعت بهدوء وهي حاسة إنها أفضل رغم إنها بتألم ف كل خطوة بس مش زي الاول .. اول ما طلعت سمعت صوت موسيقى هادي راحت له ولقت عادل محضر السفرة وقاعد مستنيها ابتسمت بفرحة وعادل قام بلهفة وشد لها الكرسي الل جنبه وهي قعدت بحذر شديد .. عادل لاحظ بس تجاهل .. وقعد11
عادل بابتسامتة عشق: يلا يا حبيبتي كلي لازم تتغذي كويس
حبيبة بكسوف مش قادرة ترفع وشها ليه بعد الل حصل ما بينهم مدت ايدها وابتدت تاكل ببطئ
عادل بصلها بطرف عينه وتكلم وكانه عادي مش ملاحظ كسوفها وارتباكها : بفكر نسافر مكان لا حر اوي ولا بارد اوي يعني لا كده ولا كده بس بارد شوية اصل البرد بفيد تفتكري نروح فين
حبيبة بكسوف : مش عارفة اختار انت
عادل بهدوء : انا كل الل يهمني انك معايا
حبيبة ابتسمت وماردتش وعادل كمل : ايه رايك فالاكل

حبيبة بهمس : لذيذ اوي
عادل ابتسم بهزار : ربنا يجبر بخاطرك
حبيبة برقة : لاء بجد أكلك لذيذ اوي
عادل ابتسم : طب أنا بقى عايز أدوق طبخك
حبيبة ابتسمت بحب : بس انا مش بعرف اعمل اكل كده انت اكلك حلو اوي
عادل ابتسم وحس ان كسوفها خف : بصراحة ماما علمتنا طبخ وعلمت بابا كمان
حبيبة ابتسمت وهو كمل : عدنان طباخ شاطر اوي اشطر مننا وانت وأميرة مين أشطر
حبيبة بهدوء ولسه رافضة تبص ليه : أميرة أشطر نفسها حلو اوي فالاكل وبتعرف انواع كتير أكل لبناني وسوري ولا عراقي وخليجي وعلى طول بتفاجأنا بأطباق مختلفة بس يا خسارة صلاح حرمنا منها
عادل ضحك : اخس عليه
حبيبة بغضب رفعت عنيها وبصت له : بتتريق عليا
عادل بصلها لحب وثواني وحبيبة نزلت وشها بكسوف وخدودها احمرو .. ابتسم ومسك ايدها بحنية ورفعها وباسها واتكلم بهدوء : مش بتريق ولا حاجة وبعدين ما انتي اهو معايا وهي مع جوزها دي سنة الحياة
حبيبة ابتسمت بكسوف وشدت ايدها منه .. عادل تنهد بتعب وقام : انا هفتح التلفزيون اشوف الاخبار9
وراح فتح التلفزيون وقعد على الكنبة وحط قناة اذاعية .. حبيبة اضايقت جامد ازاي يسيبها يوم صباحيتها ويقعد قدام التلفزيون .. زفرت بغيظ وطلعت فرستها فالأكل واكلت كتير .. عادل بصلها بطرف عينه من غير ما تلاحظ وكتم ابتسامته بصعوبة وبعد دقايق طفى التلفزيون وتمدد على الكنبة : حبيبتي هنام شوية
حبيبة زفرت بغيظ وضربت رجلها بالارض بقوة واتوجعت كتمت تأوها بقوة وقامت بهدوء وراحت لاوضتهم ونامت على السرير بشويش : ينااااام بكل بساطة سابني وناااام ااااه يا فرستي ده اعمل فيه ايه ده ( وقلدته ) حبيبتي هنام شوية اااي يا غيظي لو قدر اجري كنت ضربته وجريت ( وكمشت ايدها وضربت السرير مرة واتنين وعشرة من الغيظ وتنهدت بقوة ) طب والله لاسيبك تولع وماسألش فيك ااه بس انا الل بولع ازاي يعني مش داخلة دماغي معقولة كل الحب ده وييجي ينام ايه كان حارم نفسه من النوم
وبعد دقايق لوم وعتاب وغضب تنهدت بتعب وتغطت كويس بالشرشف وغمضت عينيها واستسلمت للنوم
عادل اول ما حس بيها دخلت اوضتهم فتح عينيه وقعد وهو بيفكر هيعمل معاها ايه وازاي يطمنها وماتبقاش خايفة منه كده .. قام دور على موبايله بهدوء ولقاه ف المطبخ .. رجع تاني للكنبة وفتحه وابتدا يدور على حاجة تفيده وبعد وقت ماستنتجش غير إنه اتسرع وكان لازم يصبر شوية لحد ما تتعود على الفكرة وعلى وجوده فحياتها بشكل حميمي ..
زفر انفاسه بقوة ورمى الموبايل وقام يتسحب وراح لاوضتهم وفتح الباب بهدوء ودخل راسه بشويش ويدور عليها .. وتصدم لما لقاها نايمة .. فتح الباب أكتر وقرب منها بهدوء لقاها نايمة .. لطم وشه وهمس : يا نهار اسود دي نامت8
قعد جنبها على السرير وملس على شعرها بحنية وتمدد جنبها وقرب اكتر وباس شفايفها المتفرقة باغراء كانها بتدعيه يقرب ويدوقها وهو دايب نفسه اوي يدوقها ويوصل لأعماقها .. بعد عنهم لما حس بيها بتبعده وبصلها لقاها مغمضة عنينها بتلهث بقوة باس عيونها برقة ونزل لخدودها وعضهم بخفة وابتسم ورجع لشفايفها وباسهم كتير وحس بارتعاشها وأنفاسها اضطربت عادل بعد بهدوء وباس جبينها وهمس : أنا آسف كان لازم اراعيكي ومالمسكيش بس انا افتكرتك عايزاني زي ما انا عايزك فعلشان كده انا مش هلمسك تاني إلا لما تطلبي أنت وتبقي مستعدة
حبيبة ماعرفتش تقول ايه وعادل تمدد جنبها وأخدها فحضنه وسكت وحبيبة فتحت عينيها بحيرة وماعرفتش هو اتضايق منها ول لاء بس كده أحسن ليهم .. حست بيه بيحضنها أكتر وبيبوس شعرها و بعد ساعات الاتنين فحضن بعض همس : تعالي ناكل حاجة
حبيبة بهمس : مش عايزة
عادل ابتسم : هطبخ انا يا سيتي
حبيبة ابتسمت : والله مش جيعانة لما اجوع هقولك تطبخلي
عادل ضحك : طب لما أجوع انا مين يطبخلي
حبيبة بهزار : انت برضو
عادل ضحك وباس جبينها : ماشي يالمضة بس انت ماقولتليش حابة تسافري فين
حبيبة بمشاكسة : عايزة اروح الهند5
عادل بتريقة وغيظ : ليه هتقابلي شاروخان
حبيبة ابتسمت بشقاوة : يااااااريت
عادل زقها بخفة وقعد : روحيله وحدك
وقام وطلع من الاوضة وحبيبة انفجرت فالضحك وقامت وراه : تعالى يا غيور
وأول ما خرجت من الاوضة تفاجأت بيه بيشدها من وسطها بضراعه وبيحجزها بينه وبين الحيط .. حبيبة اتكسفت جامد وغمضت عينيها وعادل باس جبينها وعيونها وهمس : افتحي عيونك
حبيبة فضلت ثواني مغمضة عينيها بكسوف ورغم إنها عارفة إنه مش هيعمل حاجة بس خوفها وكسوفها منه مش بايدها ومش عارفة ازاي هتسيطر عليه عادل همس تاني : طول اليوم ما شفتش عينيك افتحي عينيك
حبيبة رمشت بكسوف وفتحت عيونها بس مابصتلوش .. عادل رفع وشها بايده وبص فعنيها بعشق وهي ابتسمت بكسوف وبصت للأرض وهو باس شفايفها برقة لوقت طويل ونزل شفايفه لرقبتها وباسها كتير وبعد فستانها عن صدرها وباسها برقة وإثارة وبعد عنها بهدوء واداها ضهره : برضو زعلان وشوفي مين هيطبخلك
وراح لريبسشن حبيبة ابتسمت بحب ولسه بتستجمع ثابتها بعد المشاعر الل حستها فحضنه وهو بيبوسها يمنتهى الرقة والحنان .. عدلت فستانها ولحقته لقته قاعد مكشر .. قعدت جنبه بحذر .. وعادل بعد عنها ابتسمت وقربت بشويش : طب انت زعلان ليه
ماردش عليها واخد جهاز التحكم وابتدا يقلب ف التلفزيون حبيبة بحنية : عادل

عادل استمر عل تجاهله رغم إنه هيموت وايخدها فحضنه بس لازم يصبر عليها .. فضل يقلب التلفزيون وبالصدفة حط فيلم chenai expresse ( لو الاسم غلط قوليلي علشان نسيته)
حبيبة نطت وقعدت فحضنه وشدت الريمونت : والنبي عايزة أشوفه
عادل تصدم بحركتها : بس بشرط تفضلي كده وإلا
وحاول يسحب الريمونت بس حبيبة شدتها وردت بلهفة : حاضر حاضر
عادل ابتسم وبعد شعرها على الجنب التاني ودفن وشه فرقبتها واستنشقها بقوة وبعد شوية وبص للفيلم وهمس : دي المرة الكام تحضريه
حبيبة وهي مبتسمة بسعادة : مابعدش بعد عشرة
عادل باس رقبتها وودنها وخدها : حلو الفيلم3
حبيبة بانبهار : كل مرة أحلى من الل فاتت مش عارفة ازاي
عادل بعد عن خدها الل كان بيبوسه وبص للفيلم لقى شاروخان بيمد ايده لديبيكا علشان تطلع القطار : اهو جبت لنفسك يا غبي يا حمار
حبيبة وقفت بعصبية : انت بتشتمه ليه ده انقذها وهيحبها ويدافع عنها ويتضرب عشانها
عادل كشر ملامحه بخضة : يا ما
حبيبة ضحكت وقعدت على رجله تاني و ابتسم ولف ايديه حوالين وسطها وشدها ليه وبعد شعرها
وباس رقبتها بنعومة ومصها كانه بيرضعها حبيبة ابتسمت وبعدت سوية : سيبني اركز
عادل ابتسم : تركزي فايه ده انت بتحفظيه وبعدين التلت ساعات لسه ماجاش منه عشر دقايق هاتي بوسة
حبيبة بعدت راسها اكتر : مفيش بوسة إلا لما بعدما يهربو
عادل بغيظ : وانا مالي انا يهربو مايهربوش انا عايز بوسة
حبيبة عضت على شفايفها عشان ماتضحكش وبصت له بسرعة وباسته ولتفت تاني : مفيش تاني إل...
تفاجأت بيه لف وشها وباس شفايفها بقوة وشوق للحظات وبعد وهو بيلهث : البوسة بتبقى كده يا خريجة شاروخان
حبيبة ابتسمت بكسوف ورجعت للفيلم وعادل باس كتفها وبص للفيلم وشاف شاروخ بيرمي ورقة لديبيكا : اهي ماشافتهاش يا اهبل يا ابن الهبلة
حبيبة بغيظ : ماتقولش عليه كده وبعدين اهو شافت التانية
عادل بغيظ شدها اكتر ليه : هتفضلي تدافعي عنه لامتى
حبيبة تاوهت وحطت ايدها على ضراعه : طب بالراحة
عادل خفف من شدها بضراعاته وباس ودنها وهمس بإثارة : الفيلم ده بيفكرني بأول مرة شوفتك وانت بتجري وكنت هصدمك بالعربية
حبيبة بصت له بحب وهو كمل : معقول مش فاكرة
حبيبة ابتسمت وهزت راسها بآه وبصت له بحب : فاكرة كل حاجة بس ماكنتش اعرف إن انت هو الل كان هيخبطني بعربيته
عادل ابتسم وباس خدها وطرف شفايفها : كنت بتجري ليه احكيلي
حبيبة بكسوف : بصراحة أنا يوميها اتصلت بصلاح وقولت له إن اميرة تخطفت وهو صدق واتخض عليها وجه جري وخبط علينا وانا هربت لفوق السطوح وكلمت سلمى وطلعت وطلع الكل بابا وماما واميرة ومحمد وزهرة وسلمى وصلاح واتنين صحابه وانا رميت صلاح بحاجة كرسي قديم او مش فاكرة ايه وجريت وقفلت باب السطوح ونزلت جري استخبى عند المعلم شعبان عشان مراته رضعتني وطول عمري بستخبى عنده .. وانا رايحاله بقى كانت عربية هتضربني وجريت للقهوة احتمي بالمعلم وبس كده
عادل طول الوقت بيضحك : يا انهار اسود ده انت مصيبة
حبيبة ببرائة مصطنعة : أبدا ده انا غلبانة اوي
عادل ضحك : كل ده وغلبانة طب انت ليه قولت لصلاح انها تخطفت وليه هو ماكلمهاش
حبيبة بابتسامة : اهو الل حصل بقى انا كنت زهقانة ومش جايلي نوم قولت اشوف هيصدقني ول لاء والعبيط ماكدبش خبر وجه جري واليوم الل بعده جه وطلب من بابا يقدمو فرحهم وجابلها موبايل جديد

عادل ضحك وباس جبينها : يا انهار اسود ده انت شيطانة بس هو ليه جاب لها موبايل
حبيبة ببرائة مصطنعة : تبذير هو كده كل فترة يجبلها موبايل
عادل بشك : طب عيني فعينك
حبيبة بغيظ : يووووه ايو كنت بخربهم بس مش بقصد حتى اخرة مرة كانت بتكلم قربت منها وقولت أمييييييرة رمت الموبايل من الشباك ذنبي انا ايه بقى
عادل ضحك بقوة وعض رقبتها بخفة : كل ده وذنبك ايه يا مفترية طب وباباك بيزعل بتراضيه ازاي
حبيبة ابتسمت : دي أسرار مش هينفع اقولك
عادل ابتسم بمكر : لا والله
حبيبة ضحكت : اه الله
عادل فجأة نيمها وبقى فوقيها ومسك ايديها لفوق راسها وبصلها برغبة : هاتقولي ولا
حبيبة ارتبكت : هقول هقول
عادل قعد وشدها بهدوء قعدها تاني على رجليه وحبيبة تنهدت براحة لما بعد عنها : بصراحة انا قولت له إني تراهنت مع عم محمد وهو بيغير علينا اوي وما بيحبش ننام برا البيت فزعل مني علشان تراهنت معاه ونسي الموضوع الأساسي
عادل بتساؤل : طب تراهنت على ايه
حبيبة بابتسامة : قولت له تراهنا لو ماسامحنيش هنام عندهم اسبوع
عادل بتساؤل : وانتو تراهنتو بجد
حبيبة بغيظ : أبدا ده محمد يطيق العمى وما يطقنيش
عادل بحنية وعجبه هدوءها وانها نسيت الفيلم وكل حاجة وبتحكيله كل حاحة سألها : ليه مابيطقكيش
حبيبة مدت شفايفها لقدام بطفولية : عشان ما بيفهمش
عادل ضحك وباس شفايفها برقة بعد : فعلا مابيفهمش ليه بقى
حبيبة ضربته بغيظ : انت غلس اوي
عادل ضحك بكل صوته وحبيبة اخدت بالها من تفاحة آدم وعجبتها اوي : برضو ليه
حبيبة بغيظ : شوية مشاكل عائلية يعني انا لما آجي عندهم بنام مكانه مع زهرتي وكمان على طول بحرضها عليه بس انا مش وحشة صح
عادل ضحك : انت اوحش حد شوفته ف حياتي
حبيبة بغضب : كده طب ابعد عني
وحاولت تبعد عادل عنها لسه بيضحك وهمس : اثبتي عشان ماتتوجعيش
حبيبة هديت واتكسفت وبصت للتلفزيون تاني وتابعت الفيلم تاني بعد ماكانت ناسياه والكلام مع عادل سرقها وحست بيه بيبوس خدها ورقبتها : ومين كمان عندك مشاكل معاه احكيلي عايز أعرف كل حاجة
حبيبة ابتسمت بسعادة وافتكرت المعلم شعبان : فيه المعلم شعبان
عادل بغيظ : هو كله رجالة مفيش ستات
حبيبة ابتسمت : انت الراجل الوحيد
عادل ابتسم بسعادة وباس جبينها وقرب من شفايفها بس هي بعدت عنه : استنى احكيلك اتفاقي معاه
عادل بمكر : احكي ف بوقي
وقرب لها تاني وحبيبة بعدته وهي بتضحك : آخر مرة كنت متخانقة مع نوجة البنت الل جات معايا علشان الوظيفة .. كانت هتضربني فانا استخبيت فقهوته كالعادة يعني .. بس هي دخلت علي وبعد شتايم منها ومني ومن المعلم ذات نفسه عرضت عليه اتفاق علشان بصراحة سمعت قهوته اتضررت جامد مني كل يوم خناقة والزباين اشتكو كتير ..
المهم قولت له يا عمي هات الف جنيه ومش هدخل قهوتك مدة مش فاكرة تلت اشهر ستة وهو علشان العرض مغري اوي وافق واداني المبلغ .. وبعدها اشتغلت معاك وربنا هداني وما بقتش اتخانق
عادل فتح بوقه بصدمة : كل ده يطلع منك
حبيبة زفرت : وانا عملت ايه يعني ماهو ابويا هو كمان من حقي اتحامى بيه
عادل ابتسم وباس جبينها : شاطرة شاطرة طب والبنت دي تخانقت معاها ليه
حبيبة بغيظ : تولع بغاز وسخ مفيش كنت بستجير فيها وببتعتلها رسايل ويعني استلف منها رصيد
عادل باستغراب : طب ما ده عادي بين الصحاب
حبيبة بهدوء : بص انت جوزي ومش غريب انا كنت بقولها اني راجل وعايز يتجوزها فلما عرفت حصل الل حصل
عادل انفجر فالضحك وكح بقوة : يا مصبتي وصالحتيها ازاي بعد كده
حبيبة بغرور : فشر ده هي الل صالحتني واداتني فلوس كمان
عادل بصدمة : ازاي يا بلوتي
حبيبة بابتسامة : اصلي فهمتها اني كنت بتصدق بالل بتبعته وهي صدقت بقى واداتني فلوس وترجتني علشان اسامحها وانا ما كنتش عايزة2
عادل حط ايده على بوقه ومش عارف يضحك ولا يسكت ويتعلم ولما سكتت حضنها بقوة : والنبي علميني شوية خباثة على ذكاء مدمر على استغلال ده انا جوزك برضو1
حبيبة ضحكت : حاضر هعلمك بس كله بحسابه
عادل ضحك وضمها ليه أكتر : ماشي بس اعمليلي خصم لحد ما ييجي التلميذ التاني
حبيبة باستغراب : ومين التلميذ التاني
عادل ابتسم وملس على بطنها : ابننا
حبيبة ابتسمت بسعادة و بكسوف وحضنته وعادل همس : لسه خايفة مني
حبيبة توترت من السؤال وهمست بخفوت : انا مش بخاف منك انت بس ببقى خايفة ومرعوبة وبعدين انا توجعت اوي
عادل ضمها اكتر وتبسط عشان تكلمت معاه : ف ايدك تخففي الوجع
حبيبة ماردتش وهو كمل : بصي احنا قطعنا شوط كبيييير يعني تقريبا مافضلش كتير والالم ده انت الل بتزوديه .. ايو علشان بتفكري فيه طول الوقت وبتتخيليه بس لو فكرت فحاجة تانية وبعدتي تفكيرك عنه مش هتحسي بحاجة صدقيني الالم الل حاسة بيه مش موجود هو آه هتتوجعي بس مش نفس الدرجة لو كنت هديت واسترخيت ماكنتيش هتحسي بربع الل حستيه وكان زماني وصلت لمكان أعمق
حبيبة بعدت وبكسوف : بس عيب
عادل ضمها ليه تاني : عيب ايه ما انا فتحتك خلاص3
حبيبة شهقت : انت انت
عادل ضحك وباس رقبتها : انا ايه
حبيبة غمضت عينيها بكسوف : انت سافل اوي
عادل ضحك بكل صوته : هههههههه انا هههههههه
حبيبة ابتسمت : ايو انت
عادل بضحك : أنا لو كنت سافل ماكنتش رضيت اسيبك امبارح ماكنتيش صعبت علي وكنت عملت كل الل انا عايزه
حبيبة خافت ليرجع فكلامه لو كملو كلام ف الموضوع ده حاولت تبعد عنه بشويش : احم الفيلم قرب يخلص
عادل تنهد وخطرت له فكرة : بصي شوفي الفيلم والل انت عايزاه وسيبني اشوف الل انا عايزه
و نيمها بهدوء على الكنبة وشد رجليها بهدوء ليه وقرب منها وباس رقبتها وصدرها : اهدي وركزي ف الفيلم
ونزل حمالات الفستان وباس كتفها وعضه بخفة وباسه تاني وعضه زي ما يكون هياكله وحبيبة فضلت لدقايق متوترة ومش عارفة تركز ف الفيلم وبعدين هديت وخف تشنج عضلاتها وركزت على الفيلم .. صلاح كل شوية يبصلها يشوف خايفة ولا لاء ولما ركزت فالفيلم نزل بشفايفه أكتر وسمح لايده يوصلو لمكان ابعد .. وداعب كل جسمها بشفايفه وايديه وحبيبة كتمت متعتها بالل بيعمله وسابته يعمل كل الل عاوزه .. وبعد وقت رفع وشه عن بطنها وهمس : باردة بشكل .. معقولة ولا ريكشن واحد امال لو كان فيلم اكشن كنت عملت في ايه
حبيبة بصته له بضيق مصطنع : سيبني أركز
عادل زفر بغيظ ووطى عض رقبتها بقوة وحبيبة تاوهت بقوة وضحكت بكل صوتها وضربت كتفه وعادل ابتسم : ايو كده وهاتي ايدك
اخد ايدها وحطها فشعره وكمل بوس لصدرها وهي حركت ايدها بمتعة فشعره .. وعادل ابتسم برد فعلها وحضنها بضرعه اكتر ونزل ايده بإثارة من بطنها لتحت وحس بيها توقف لعبها فشعره وثواني وكملت بارتباك وكسوف ..
❤❤❤❤❤

سلمى فاقت على حركات ايد عدنان بيداعب أنفها وبيفرق شايفها ويمسكهم بكل غلاسة ويشدهم لقدام .. حاولت تبعد ايده بس تفاجأت بيه ماسك ايديها لاتنين بايده التانية .. فتحت عينيها بنعاس وبصت له لقته مبتسم وقريب منها اوي .. شدت ايديها ورفض يسيبهم : سبيني انام
عدنان باس جبينها : بقينا الضهر قومي كلي حاجة
سلمى بنعاس غمضت عينيها أكتر وقربت منه : احضني
عدنان ضحك وساب ايديها وحضنها ليه سلمى بعدت عنه بسرعة لما لمست قميصه : انت لابس ليه
عدنان ضحك بكل صوته وباس شفايفها وهمس : مش عايزاني ألبس ليه
سلمى بعدت اكتر : انت ناوي تمشي
عدنان تنهد وشدها ليه : لازم أمشي بس خلاص هانت
سلمى بضيق : كل مرة تقولي هانت أنا مش عايزاك تروح تاني انا محتاجاك وابننا كمان محتاج يحس إن ابوه جنبه يسمع صوته
عدنان ابتسم بخبث : لو على ابننا اتعرف عليا امبارح ولو عليك فما تخافيش كل حاجة كويسة
سلمى زفرت بضيق وغمضت عينيها وعدنان ملس على كتافها بهدوء وكمل : يلا بقى انا مستني افطر معاكي
سلمى بعدت عنه براسها : ليه مافطرتش أنا مش بفطر من فترة
عدنان سند على مرفقه وزعق : ليه مش بتفطري كده غلط عليكي والدكتو...

سلمى باست شفايفه وشدته ليها ولفت ايديها حوالين رقبته وباسته بكل قوتها وعشقها ليه وعضت شفايفه ومصتهم بقوة وعدنان تجاوب معاها ودخل لسانه جوا بوقها وباسها بحب
وبعد دقايق بعدت عنه وهي بتلهث : فطرت اهو غديني بقى
عدنان ضحك بقوة وقام عن السرير وشد تربيزة الأكل وقربها منها : طلبت لك أكل خفيف يلا بقى وكفاية دلع
وقعد جنبها وسلمى كشرت وبصت للناحية التانية عدنان شدها ليه وغطاها كويس وقعدها فحضنه وهمس فودنها وباسها : لو أكلت هغديكي
سلمى ابتسمت وباست شفايفه بهدوء لثواني وبعدت : أنا بجد مش باكل الا بعدما اصحى بساعة علشان على طول نفسي مسدودة والترجيع بيتعبني اوي فمش باكل علشان ما ارجعش

عدنان باس جبينها وضمها على صدره بحنية : معلش كله هيعدي
سلمى بعدت بهدوء وقربت الأكل منه : يلا بقى كل انت بسرعة زي ما كنت بتتراهن مع عادل
عدنان ضحك واكل بسرعة وسلمى بتضحك عليه ومستمتعة اوي وهي شايفاه قدامها كده وبعد الأكل عن السرير لما شبع : يلا بقى البسي عشان نمشي
سلمى حضنته : مش عايزة امشي الاوضة جميلة اوي وبعدين انا لسه ماشبعتش منك
عدنان ابتسم بعشق وضمها أكتر وحط جبينه على جبينها بهدوء ونام وهي فحضنه وبقت دافنة وشها فرقبته وغمضت عينيها براحة وهي بتبوس رقبته
عدنان افتكر آخر كلام سمعوه بين سيد وطارق و حضنها اكتر كانه بيخبيها عن الدنيا بحالها وماحسش إنه وجعها بضغطه على صدرها وضهرها .. وسلمى تاوهت بألم وعدنان سمع صوتها وبعد ايديه بلهفة : آسف آسف
سلمى شكت من صوته إنه ماكانش معاها رفعت وشها وبصت لعينيه : مالك
عدنان ارتبك وحاول ما يبصلهاش ويتهرب منها حضنها ليه عشان ترجع راسها على صدره : مالي يعني ما انا كويس
سلمى بعدت ايده وقعدت وهي قلقانة : فيه ايه لو سمحت ماتوترنيش
عدنان ضمها تاتي ليه وتنهد : طب تعالي
سلمى سمعت كلامه ونامت على صدره تاني وهو همس بهدوء : فيه اخبار بتقول انهم هيخطفوكي تاني

سلمى شهقت بخوف وحضنته اكتر وهمست : بس انا انا طب وابني
عدنان حس بقلبه هيخرج من مكانه من وجعه وخوفه عليها بس تنهد بصبر وباس جبينها : يا حبيبتي اطمني احنا سابقينهم بخطوات كتير وانت متأمنة كويس
سلمى بخوف : بس عيلتنا لاء انا خايفة عليهم اوي
عدنان باس جبينها : ماتخافيش كل حاجة تحت السيطره 

تعليقات